13:43 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

نفت و گاز

۶ میلیارد برگه بهادار دست‌به‌دست شد
در جریان معاملات امروز (یکشنبه، نهم آبان ماه)، شاخص کل بورس تهران با کاهش ۳۲ هزار و ۵۳۵ واحدی به رقم یک میلیون و ۳۴۰ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۱۰ هزار و ۴۴۴ واحد کاهش، به رقم ۳۵۹ هزار و ۹۷۹ واحد را به ثبت رساند
«فلزات اساسی» در صدر برترین گروه‌ معاملاتی
در جریان معاملات امروز (شنبه، هشتم آبان ماه)، شاخص کل بورس تهران با کاهش ۱۸ هزار و ۲۲۶ واحدی به رقم یک میلیون و ۳۷۵ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۶ هزار و ۴۳ واحد کاهش، به رقم ۳۷۰ هزار و ۴۲۶ واحد را به ثبت رساند.
«شیمیایی‌ها» پرچمدار ارزش بازار "وپترو"
"وپترو" طی عملکرد ۵ ماهه سال مالی منتهی به اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۱ از محل سود سهام محقق‌شده درآمدی بالغ‌بر ۲۳,۰۲۱ میلیون ریال درآمد داشت.
الاکلنگ شاخص کل و شاخص هم‌وزن
در جریان معاملات امروز (سه‌شنبه، چهارم آبان ماه)، شاخص کل بورس تهران با افزایش ۳۳۶ واحدی به رقم یک میلیون و ۳۸۴ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۳ هزار و ۶۳۲ واحد کاهش، به رقم ۳۷۶ هزار و ۵۲۶ واحد را به ثبت رساند.
وضعیت کامودیتی‌ها در دوران گذار از کرونا
پس از گذشت بیش از یک سال از اخبار منتشر شده در خصوص همه گیری کرونا و کشف واکسن مناسب و ایمنی بخشی در جوامع، حالا شاهد موج جدیدی از تقاضا در اقتصاد کشورها هستیم؛ روندی که به اعتقاد کارشناسان به شکل‌گیری موج جدیدی از تقاضا در جهان منجر شده است.
پترویی‌ها مرکز اصلی تمرکز "شستا"
بیشترین دارایی "شستا" در اختیار بخش «سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت» با ۲۷۲،۰۱۵ میلیارد ریال بوده که نسبت به پایان سال گذشته ۷۸ درصد رشد را شاهد بوده و همان‌طور که شاهد هستیم «دریافتنی‌های تجاری» با ۲۴۲،۱۹۳ میلیارد ریال به ثبت رسیده است.
۷ میلیارد برگه بهادار دست‌به‌دست شد
در جریان معاملات امروز (شنبه، یکم آبان ماه)، شاخص کل بورس تهران با کاهش ۲۸ هزار و ۶۸۸ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۰۷ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۹ هزار و ۱۸۳ واحد کاهش، به رقم ۳۸۸ هزار و ۷۸ واحد را به ثبت رساند.
معرفی ۵ شرکت فعال‌تر بورس در تابستان سال جاری
اسامی ۵۰ شرکت برتر بورس تهران در تابستان امسال از سوی مدیریت آمار و اطلاعات بورس تهران اعلام شد.
سهامداران «وپترو» و افزایش ۹درصدی ارزش بازار
بیشترین بهای تمام‌شده "وپترو" متعلق به «صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازار گردانی صبا گستر نفت و گاز تأمین» با ۱،۲۲۵ میلیارد ریال بوده که ارزش بازار آن برابر با ۱،۲۲۵ میلیارد ریال شناسایی‌شد
"پارسان" از سود سهام به «همت» نزدیک شد
در بخش صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های بورسی "پارسان" بیشترین بهای تمام‌شده متعلق به «پتروشیمی پارس» بوده که ارزش بازار آن نیز برابر با ۲۱۶،۰۱۲ میلیارد ریال شناسایی‌شده و نسبت به ماه گذشته ۱۱ درصد کاهش ارزش را به همراه داشت.
روی خوش شاخص بورس تهران به رئیس جدید
در جریان معاملات امروز (شنبه، بیستم و چهارم مهر ماه)، شاخص کل بورس تهران با افزایش ۴۰ هزار و ۵۸ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۳۷ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۹ هزار و ۳۹۶ واحد افزایش، به رقم ۴۰۲ هزار و ۱۷۴ واحد را به ثبت رساند.
۵ میلیارد اوراق بهادار دست‌به‌دست شد
در جریان معاملات امروز (چهارشنبه، بیستم و یکم مهر ماه)، شاخص کل بورس تهران با کاهش ۲۱ هزار و ۲۳۶ واحدی به رقم یک میلیون و ۳۹۷ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۸ هزار و ۷۸۹ واحد کاهش، رقم ۳۹۲ هزار و ۷۷۸ واحد را به ثبت رساند.
گروه فراورده‌های نفتی در صدر نشست
در جریان معاملات امروز، (یکشنبه، هجدهم مهر ماه) شاخص کل بورس تهران با کاهش ۱۰ هزار و ۴۲۰ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۵۵ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۵ هزار و ۸۹۷ واحد کاهش، رقم ۴۱۴ هزار و ۶۸۳ واحد را به ثبت رساند.
۶ میلیارد اوراق بهادار دست‌به‌دست شد
در جریان معاملات امروز، (شنبه، هفدهم مهر ماه) شاخص کل بورس تهران با کاهش ۲۲ هزار و ۲۸۰ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۶۵ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۶ هزار و ۷۰۵ واحد کاهش، رقم ۴۲۰ هزار و ۵۸۰ واحد را به ثبت رساند.
«شیمیایی‌ها» در صدر معاملات بورس تهران
در جریان معاملات امروز، (یکشنبه، یازدهم مهر ماه) شاخص کل بورس تهران با افزایش ۳ هزار و ۲۱۳ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۷۶ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۲ هزار و ۲۴۸ واحد افزایش، رقم ۴۲۲ هزار و ۵۷۸ واحد را به ثبت رساند.